סל הקניות
שאלות ותשובות

יש לך שאלה? לנו כנראה יש תשובה בשבילך!
ריכזנו כאן מגוון שאלות ותשובות נפוצות בכדי לענות על רוב השאלות/בעיות שצצות במהלך שהותך באתר.
במידה ויש לך שאלה שלא מופיעה כאן ניתן לפנות אלינו גם דרך כפתור "צור קשר" ואנו נחזור עם תשובה בהקדם האפשרי.

איך זה עובד?

קנייה חברתית באינטרנט הפכה לדבר הלוהט והמשתלם ביותר ברשת.

קנייה חברתית זוהי שיטת קניות המעניקה לקבוצה של רוכשים קופון, הנחות מטורפות ומחירים אטרקטיביים במיוחד למגוון מוצרים ושירותים.
תוכלו לקבל את המבצעים החמים ביותר ישירות למייל שלכם.
זה יכול להיות מוצר פופולרי, שירות אטרקטיבי, מסעדה טובה, מקום בילוי ועוד ועוד!

מעוניינים לקנות? פשוט לחצו על הכפתור “קנה” והזמינו את העסקה לפני שתסתיים. 

נשמע לכם טוב? הירשמו עכשיו לדיוור שלנו שלא תפספסו שום דיל!

איפה הדילים כאן?

בדף הבית של קופוני מופיע הדילים הראשיים בצורה מתחלפת ומתחתם מופיעים מגוון דילים נוספים שאותם ניתן לרכוש.
לחיצה על אחד מהדילים תעביר אותך למסך הדיל בכדי לראות את פרטי הדיל המלאים.
בנוסף, לנוחיותך, ניתן להשתמש בקטגוריות השונות ובאופציית החיפוש.

אהבתי את הדיל, איך מבצעים רכישה?
ביצוע רכישה של דיל בקופוני היא מאוד פשוטה.
במידה ואהבת את הדיל והמכירה לא הסתיימה, לחץ על כפתור "קנה" הכחול, המופיע בצד ימין בדף הדיל, בחלון שנפתח בחר את הכמות שאותה אתה מעוניין לרכוש (כל דיל מוגבל בכמות רכישה לכל לקוח), מלא את הפרטים הדרושים, בחר בסוג המשלוח הרצוי בהתאם לאפשרויות המוצעות בדיל, הזן כתובת למשלוח (במידה ומדובר במוצר שאמור להישלח אליך), פרטי משתמש (במידה ועדיין לא נרשמת לאתר) / פרטי ההתחברות שלך (במידה והינך כבר רשום לאתר) והערות מיוחדות שחשוב לך שנראה לפני שליחת הדיל אלייך. לאחר מכן, לחץ על כפתור "תשלום עם כרטיס אשראי", מלא את פרטי כרטיס האשראי בעמוד המאובטח ולחץ "שלם".
במידה והעסקה עברה בהצלחה, תישלח אליך הודעת אימייל המאשרת את הרכישה שביצעת. תתחדש!
אני חייב להירשם לאתר?

בכדי לגלוש באתר ולהתרשם מהדילים לא חובה להירשם לאתר.

גם במידה ואתם מעוניינים רק לקבל את הדילים שלנו ישירות לאימייל, אתם לא חייבים להירשם אלא רק למסור את כתובת האימייל שלכם.

ברגע שתמצאו דיל שמעניין אתכם, תצטרכו להירשם לאתר, כחלק מתהליך הרכישה.

אם אין לכם כוח להזין את כל הפרטים בעת הרשמה לאתר אבל יש לכם חשבון פייסבוק, לחיצה על כפתור "התחבר באמצעות פייסבוק" תחסוך לכם זמן יקר ותרשום אתכם אוטומטית לאתר (חובה לאשר לקופוני גישה לפרטים שלכם בפייסבוק).

חשוב לנו להבהיר שלא נעשה שימוש כלשהו בפרטי ההרשמה שלכם למעט למשלוח הדיל אליכם או להציע לכם הצעות אטרקטיביות נוספות וכמובן שלא נעביר את פרטיכם לצד שלישי.

האם השימוש באתר מאובטח?
קופוני מאובטח על פי כל התקנים המחמירים של חברות האשראי לפי תקן PCI החדש שהוא התקן המחמיר בעולם לאבטחת תשלומים באינטרנט, כל פרטי כרטיס האשראי מוצפנים ומאובטחים באמצעות טכנולוגיית SSL 128 BIT להצפנת מידע. הם אינם מאוחסנים באתרנו בשום שלב ומועברים ישירות לחברת האשראי לצורך סליקה.
אוקיי, רכשתי את הדיל, איפה השובר שלי?
לאחר ביצוע הרכישה על ידך, תקבל באימייל הודעה על אישור הרכישה שלך. במידה ורכשת מוצר, תתחדש! המוצר יגיע אל הכתובת שציינת בדף הרכישה בתוך 28 ימי עסקים (אלא אם צויין אחרת בדף המוצר). אין צורך לפנות אלינו בנושא.
במידה ורכשת שובר, תקבל באימייל הודעה על אישור הרכישה ואת הקישור ללשונית 
"הסטוריית הזמנות" תחת "החשבון שלי" באתר, שם ניתן לראות את כל ההזמנות אותן ביצעת בקופוני. לחיצה על כפתור "צפה" תפתח בעמוד נפרד את שובר הרכישה שלכם, אותו ניתן להדפיס בכדי להציגו בבית העסק.
איך מדפיסים את השובר שרכשתי?

לאחר סיום תהליך הרכישה תקבלו מייל המאשר את רכישתכם ומכיל קישור ישיר לחשבונכם באתר.
לחיצה על הקישור תוביל אתכם ללשונית "הסטוריית הזמנות" ובה מפורטות כל ההזמנות אותן ביצעתם בקופוני. לחיצה על כפתור "צפה" ליד ההזמנה אותה ביצעתם תפתח בעמוד נפרד את שובר הרכישה. בצד שמאל של השובר קיים כפתור "הדפס", לחיצה עליו תשלח את השובר להדפסה.
במידה ומסיבה כלשהי לא קיבלתם אישור רכישה למייל, השובר עדיין יחכה לכם באתר. היכנסו ישירות ללשונית "הסטוריית הזמנות" תחת עמוד "החשבון שלי". שימו לב, במידה ואינכם מחוברים לאתר, עליכם להתחבר עם כתובת המייל והסיסמא שבחרתם בעת הרשמתכם/ביצוע הרכישה ורק לאחר מכם תותר הגישה לעמוד "החשבון שלי".
אם מסיבה כלשהי לא נוצר עבורכם שובר לאחר רכישה או שאינכם מצליחים לאתר את השובר, ניתן ליצור עימנו קשר דרך כפתור "צור קשר" באתר.

שכחתי את הסיסמא שלי, מה עושים?
אם שכחתם את הסיסמא לאתר, זה לא סוף העולם.
לחצו על כפתור "הרשמה/התחברות" בסרגל העליון מצד שמאל למעלה, לאחר מכן לחצו על הטקסט "שכחת סיסמא?" הזינו את כתובת האימייל שאיתה נרשמתם לאתר ותוך דקות תקבלו לאימייל סיסמא חדשה שאיתה תוכלו להתחבר שוב לחשבונכם.
את הסיסמא החדשה ניתן לשנות בקלות דרך לשונית "הפרטים שלי" תחת "החשבון שלי".
במידה ולא קיבלתם תוך מספר דקות את הסיסמא החדשה לאימייל, בדקו אם ההודעה לא הגיעה בטעות לתיבת דואר הזבל בתוכנת האימייל שלכם. אם בכל זאת אתם נתקלים בקשיים בשחזור הסיסמא, תוכלו ליצור עמנו קשר באמצעות כפתור "צור קשר" באתר.
איך אפשר לנצל קרדיט שצברתי?

הכסף שצברתם בזכות רכישות באתר או זיכויים ימומש אוטומטית בעת הרכישה.
במעמד הרכישה, סכום הכסף שצברתם עד כה יירד מסכום העסקה שאתם רוכשים כרגע, כך שבסופו של דבר תשלמו פחות אודות הדיל שאתם רוכשים!
במידה והסכום שצברתם עולה על סכום העסקה בפועל, הרווחתם מוצר בחינם והסכום הנותר שצברתם ישמר לרכישותיכם הבאות!
חשוב לציין שדמי המשלוח נגבים בנפרד והכסף שצברתם אינו חל עליהם.

אני מעוניין במוצר/שירות מסוים ואני רוצה שתעשו עליו דיל, אפשרי?

אנו מאוד נשמח לנסות ולהשיג עבורכם את דיל החלומות. אם יש לכם רעיון או בקשה לדיל מסוים, צרו איתנו קשר באמצעות כפתור "צור קשר" באתר ואנו נעשה כל שביכולתנו בכדי להגשים את המשאלה שלכם...

אני בעל עסק, כיצד אוכל לפרסם את העסק שלי אצלכם?

קופוני מקדמת עסקים באמצעות קנייה קבוצתית, קידום אורגני וממומן, רשתות חברתיות ועוד. הפרסום בקופוני יזרים אלייך לקוחות חדשים בדרך יעילה, זולה, והכי חשוב ניתנת למדידה. אם גם אתם מעוניינים בלקוחות חדשים אז שיתוף פעולה עם קופוני זו הדרך בשבילכם.
לפרטים נוספים כנסו לעמוד "
בעלי עסקים" שלנו.